خواستم ولی نشد


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

                                        

                                                                     

         خواستم اسمتو گل بذارم گفتم پژمرده میشی

          خواستم بذارم خورشید گفتم غروب میکنی

         خواستم بذارم ماه دیدم روزها تنها می مانم  

                                                 .                         

                                                 .

                                                 .

                                                 .

                                                .

                                                 .

                                                 .

                                                 .

گذاشتم دماغ تا همیشه روی صورتم بمونی



نظرات شما عزیزان:

agenis1
ساعت16:31---11 تير 1391
goooood

ازاده
ساعت16:00---27 خرداد 1391
خیلی باحال بودپاسخ:ممنونم عزیزم

حسین
ساعت0:40---20 خرداد 1391
سلام خیلی وبلاگ جالب وخیلی زیبایی داشتی من شما رو لینک کردم اگه میشه من هم لینک کنید ممنون میشم مرسیییییییی به نام پرسپولیس قهرمانپاسخ:حتما عزیزم با کمال میل لینکت میکنم

ermia-m2
ساعت18:55---18 خرداد 1391
سلام خیلی خوشکل بود
پاسخ:سلام داداشی ملسی


عاشق تنها
ساعت23:44---17 خرداد 1391
خیلی زیباست
پاسخ:لطف داری ممنون


homayoun
ساعت0:36---17 خرداد 1391
سلام منو با عنوان +18

و ادرس www.zbz2.loxblog.com

بلینک.. ممنونم.

منم حتما تو رو لینک میکنم.پاسخ:باشه عزیزم


homayoun
ساعت13:12---16 خرداد 1391
سلام..ممنون که به وبم سر زدی..



وبت خیلی خیلی قشنگه ..این پستت هم خیلی با حال بود..

اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده..پاسخ:سلام عزیزم،خواهش میکنم،حتما با کمال میل اماده تبادل لینکم!


mina
ساعت22:40---15 خرداد 1391
سلام گلم ممنونم سر زدي خوشحالم كردي عزيزم من به ميهن بلاگت هم سر زدم.بازم بيا پيشم پاسخ:سلام عزیزم،خواهش میکنم

hossein
ساعت15:54---15 خرداد 1391
سلام دوست خوبم.

ممنون که اومدی و بهم سرزدی.

میشه معنی نظرتو بهم بگی؟؟؟؟

ممنون.
پاسخ:یعنی عالی بود عزیزممممممم


hossein
ساعت23:01---11 خرداد 1391
راستی من لینکت کردم.
پاسخ:خوووووشحالم کردی عزیزم


hossein
ساعت22:59---11 خرداد 1391
خوش باش كه قلب شيعه شاد است امشب

كار همه بر وفق مراد است امشب

درهاى بهشت آرزو باز شده است

چون شام ولادت جواد است امشب

سلام میلاد امام جواد(ع)وحضرت علی اصغر(ع)مبارک.
پاسخ:همچنین عزیزم


آرزو
ساعت18:06---11 خرداد 1391
حال دنیا را بپرسیدم من از فرزانه‌ای

 گفت یا آب است یا خاک است یا پروانه‌ای!

گفتمش احوال عمرم را بگو این عمر چیست ؟

 گفت یا برق است یا باد است یا افسانه‌ای!

گفتمش اینها که می بینی چرا دل بسته اند؟

 گفت یا خوابند یا مستند یا دیوانه‌ای!

گفتمش احوال عمرم را پس از مردن بگو؟

 گفت یا باغ است یا نار است یا ویرانه‌ای!
پاسخ:ممنووووووون عزیزدل


ارغــــــــــــــوان
ساعت11:09---9 خرداد 1391
خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه عالی بودپاسخ:مرررسی چشمات عالی میبینه

مجید
ساعت21:29---6 خرداد 1391
در پس پنجره کسی هست که مرا می خواند...

باران نم نمک می بارد...

که چه زیباست صدایش...چه طنینی دارد...

انتظارم به پایان آمد.

قاصدکم خوش خبر بود، بوی او را می داد.

خبر از او آورد.

خنده هایت که چه زیبا بود...

دست هایت که چه با محبت...

چه زود گذشت و نمی دانم چگونه گذشت...

ای کاش تنها می دانستم چه شد بر من،چه شد بر تو.

آه که چه بیهوده می اندیشیدیم.

صبر پایان همه ی انتظار هاست!


پاسخ:ملسی عزیزمممممم


عاشق تنها
ساعت20:25---5 خرداد 1391
سلام خیلی زیباست پاسخ:لطف داری عزیز

gholam
ساعت12:42---5 خرداد 1391
سلام وبلاگ خوبي داري انشا الله موفق باشي به ما هم يك سري بزن پشيمون نميشيپاسخ:سلام ممنونم عزیزم،حتما سر میزنمممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 6 / 3 / 1391برچسب:,| 13:5 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi